Kouzelnické kouzlo 6. úrovně
Trvání: trvalé
Dosah: objeví se přímo u sesilatele
Navrátí mrtvou postavu k životu v nové fyzické podobě, která se zhmotní u sesilatele. Nové tělo postavy nemusí být stejné jako původní – určí se hodem na tabulku Reinkarnace: povolání.
Hod určí buď povolání postavy, nebo nestvůru:
- Povolání postavy: Postava má úroveň 1k6 (nebo maximálně stejnou úroveň, jaké dosáhla před smrtí). Reinkarnovaná postava může získávat zkušenosti a postupovat v novém povolání jako obvykle.
- Nestvůra: Typ by měl určit sudí. Nestvůra by měla být aspoň částečně inteligentní, neměla by mít víc KŽ, než kolik je úroveň reinkarnované postavy (maximálně 6 KŽ), a měla by být stejného přesvědčení. Je možné použít následující tabulky nebo si sudí může vytvořit vlastní. Nestvůry nemůžou získávat zkušenosti ani postupovat na vyšší úrovně.
Reinkarnace: povolání
k10 | Reinkarnace |
---|---|
1 | Klerik |
2 | Trpaslík |
3 | Elf |
4 | Bojovník |
5 | Půlčík |
6 | Kouzelník |
7 | Zloděj |
8 | Nestvůra (hod podle tabulek přesvědčení) |
9–10 | Stejné povolání |
Reinkarnace: zákonné nestvůry
k6 | Reinkarnace | KŽ |
---|---|---|
1 | Gnóm | 1 |
2 | Neandrtálec | 2 |
3 | Pegas | 2 |
4 | Mihotavý pes | 4 |
5 | Jednorožec | 4 |
6 | Pták noh, malý | 6 |
Reinkarnace: neutrální nestvůry
k6 | Reinkarnace | KŽ |
---|---|---|
1 | Poletucha nebo diblík | 1 |
2 | Lidoještěr | 2 |
3 | Skalní pavián | 2 |
4 | Bílá gorila | 4 |
5 | Kentaur | 4 |
6 | Medvědodlak | 6 |
Reinkarnace: chaotické nestvůry
k10 | Reinkarnace | KŽ |
---|---|---|
1 | Goblin | 1 |
2 | Hobgoblin | 1 |
3 | Kobold | 1 |
4 | Ork | 1 |
5 | Gnoll | 2 |
6 | Gobr | 3 |
7 | Krysodlak | 3 |
8 | Zlobr | 4 |
9 | Vlkodlak | 4 |
10 | Minotaurus | 6 |
Alternativní tabulky reinkarnace
Povolání a nestvůry uvedené v tabulkách vycházejí z pravidel Old-School Essentials: Klasická fantasy.
Pokud skupina používá jiná povolání nebo nestvůry, může sudí vytvořit alternativní tabulky reinkarnace