Kouzelnické kouzlo 4. úrovně
Trvání: 12 kol
Dosah: 120 stop
Kouzlo zmate 3k6 bytostí, které se jedna od druhé nacházejí v okruhu 60 stop. Zmatené bytosti nedokážou svobodně rozhodovat, co udělají.
- Cíle s 2+1 KŽ a víc: Můžou v každém kole zkusit záchranu proti kouzlům, aby se účinku ubránily. Když v záchraně uspějí, můžou v tomto kole jednat svobodně.
- Cíle s 2 KŽ nebo míň: Nemají nárok na záchranný hod.
- Chování: Chování každé ovlivněné bytosti se v každém kole určí samostatným hodem na následující tabulku:
Zmatení: chování cíle
2k6 | Chování |
---|---|
2–5 | Útočí na sesilatelovu skupinu |
6–8 | Žádná akce |
9–12 | Útočí na svoji skupinu |