Zmatení

Kouzelnické kouzlo 4. úrovně

Trvání: 12 kol

Dosah: 120 stop

Kouzlo zmate 3k6 bytostí, které se jedna od druhé nacházejí v okruhu 60 stop. Zmatené bytosti nedokážou svobodně rozhodovat, co udělají.

  • Cíle s 2+1 KŽ a víc: Můžou v každém kole zkusit záchranu proti kouzlům, aby se účinku ubránily. Když v záchraně uspějí, můžou v tomto kole jednat svobodně.
  • Cíle s 2 KŽ nebo míň: Nemají nárok na záchranný hod.
  • Chování: Chování každé ovlivněné bytosti se v každém kole určí samostatným hodem na následující tabulku:

Zmatení: chování cíle

2k6 Chování
2–5 Útočí na sesilatelovu skupinu
6–8 Žádná akce
9–12 Útočí na svoji skupinu

Poslední aktualizace [13.08.2022 13:08]