Přízrak

orig. Wraith

Nehmotné nemrtvé nestvůry vypadající jako bledé, lidem podobné postavy z husté mlhy. Přebývají v opuštěných oblastech nebo domovech bývalých obětí.

TZ 3 [16], 4**  (18 živ.), útk. 1× dotek (1k6 + vysátí energie), útk. 16 [+3], rych. 120’ (40’) / 240’ (80’) let, zách. S10 H11 P12 D13 K14 (4), mor. 12, přesv. chaotické, 175 zk., poč. 1k4 (1k6), poklad E

  • Nemrtví: Nedělají žádný hluk, dokud nezaútočí. Imunní proti účinkům, které působí na živé bytosti (např. jedy). Imunní proti čtení mysli a kouzlům působícím na mysl (např. okouzli, znehybni, spánek).
  • Imunita proti běžnému zranění: Zranitelní jen stříbrnými zbraněmi nebo magií.
  • Snížení zranění: Poloviční zranění stříbrnými zbraněmi.
  • Vysátí energie: Zasažený cíl trvale ztrácí jednu úroveň (nebo KŽ). To s sebou nese i ztrátu životů v hodnotě jedné KŽ, stejně jako všech dalších výhod plynoucích z vysátých úrovní (např. kouzla, záchranné hody atd.). Počet zk. se postavě sníží na nejnižší hodnotu potřebnou pro novou úroveň. Osoba zbavená všech úrovní se po jednom dni stane přízrakem pod kontrolou přízraku, který ji zabil.

Poslední aktualizace [12.08.2022 19:08]