Had

Žijí ve všech podnebích kromě těch nejextrémnějších. Obvykle útočí, jen když jsou zahnaní do kouta nebo překvapení.

Hlubinná zmije

orig. Pit Viper

5 stop dlouzí hadi s šedými nebo zelenými šupinami.

TZ 6 [13], 2*  (9 živ.), útk. 1× kousnutí (1k4 + jed), útk. 18 [+1], rych. 90’ (30’), zách. S12 H13 P14 D15 K16 (1), mor. 7, přesv. neutrální, 25 zk., poč. 1k8 (1k8), poklad žádný

  • Infravidění: 60 stop. (Důlky v hlavě umožňují vnímat teplo.)
  • Iniciativa: Díky zvláštním smyslům vždy vyhrává iniciativu (bez hodu).
  • Jed: Způsobuje smrt (záchrana proti jedu).

Mořský had

orig. Sea Snake

6 stop dlouzí hadi, kteří žijí pod vodou a vyplouvají se nadechnout jen jednou za hodinu. Loví i lidi.

TZ 6 [13], 3*  (13 živ.), útk. 1× kous­nutí (1 živ. + jed), útk. 17 [+2], rych. 90’ (30’), zách. S12 H13 P14 D15 K16 (2), mor. 7, přesv. neutrální, 50 zk., poč. 1k8 (1k8), poklad žádný

  • Tenounké kousnutí: 50% šance, že si ho nikdo nevšimne.
  • Jed: Pomalý nástup: účinky se projeví po 1k4+2 směnách. Záchrana proti jedu, jinak o 1 směnu později smrt. V tu chvíli už je šance 25 %, že kouzlo neutralizuj jed nebude fungovat.
  • Větší jedinci: Někdy se vyskytují i moř­ští hadi s víc než 3 . Za každé 3  jsou dlouzí 6 stop.

Obří chřestýš

orig. Giant Rattler

10 stop dlouzí hadi s hnědo-bílým kosočtvercovým vzorem na šupinách a chřestícími zrohovatělými články na ocase.

TZ 5 [14], 4*  (18 živ.), útk. 2× kous­nutí (1k4 + jed), útk. 16 [+3], rych. 120’ (40’), zách. S12 H13 P14 D15 K16 (2), mor. 8, přesv. neutrální, 125 zk., poč. 1k4 (1k4), poklad U

  • Chřestění: Varují jimi tvory, na které nechtějí zaútočit.
  • Jed: Způsobuje smrt za 1k6 směn (záchrana proti jedu).
  • Mrštnost: Útok dvakrát za kolo. Druhý útok na konci každého kola.

Plivající kobra

orig. Spitting Cobra

3 stopy dlouzí hadi s šedými a bílými šupinami. Útočí nejradši z dálky pliváním.

TZ 7 [12], 1*  (4 živ.), útk. 1× plivnutí (slepota) nebo 1× kousnutí (1k3 + jed), útk. 19 [0], rych. 90’ (30’), zách. S12 H13 P14 D15 K16 (1), mor. 7, přesv. neutrální, 13 zk., poč. 1k6 (1k6), poklad žádný

  • Oslepující plivnutí: Dostřel 6 stop. Zásah způsobí trvalou slepotu (záchrana proti jedu).
  • Jed: Způsobuje smrt za 1k10 směn (záchrana proti jedu).

Skalní krajta

orig. Rock Python

20 stop dlouzí hadi se spirálovitými hnědými a žlutými vzory na šupinách.

TZ 6 [13], 5*  (22 živ.), útk. 1× kous­nutí (1k4 + drcení), útk. 15 [+4], rych. 90’ (30’), zách. S12 H13 P14 D15 K16 (3), mor. 8, přesv. neutrální, 300 zk., poč. 1k3 (1k3), poklad U

  • Drcení: Po úspěšném útoku kousnutím se krajta obtočí kolem oběti a začne ji drtit, čímž jí okamžitě a v každém dalším kole automaticky způsobí 2k4 zranění.

Poslední aktualizace [12.08.2022 16:08]