Salamandr

Obří magičtí plazi se zálibou v extrémním horku nebo chladu.

Mrazivý salamandr

orig. Frost Salamander

Obří šestinozí ještěři s modrými a bílými šupinami. Obývají ledové oblasti divočiny.

TZ 3 [16], 12*  (54 živ.), útk. 4× tlapa (1k6), 1× kousnutí (2k6), 1× mrazivá aura (1k8), útk. 10 [+9], rych. 120’ (40’), zách. S6 H7 P8 D8 K10 (12), mor. 9, přesv. chaotické, 1 900 zk., poč. 1k3 (1k3), poklad E

  • Mrazivá aura: Všichni tvorové v okruhu 20 stop utrpí 1k8 zranění za kolo.
  • Imunita proti běžnému zranění: Zranitelní jen magickými útoky.
  • Imunita proti chladu: Nezranitelní útoky založenými na chladu.
  • Nenávidějí ohnivé salamandry: Útočí na ně od pohledu.

Ohnivý salamandr

orig. Flame Salamander

12 až 16 stop dlouzí inteligentní plazi s ještěří hlavou a nohama. Zářivě oranžové, žluté a červené šupiny. Původem ze živelné sféry ohně, ale žijí taky v sopkách a rozpálených pouštích.

TZ 2 [17], 8*  (36 živ.), útk. 2× tlapa (1k4), 1× kousnutí (1k8), 1× žhavá aura (1k8), útk. 12 [+7], rych. 120’ (40’), zách. S8 H9 P10 D10 K12 (8), mor. 8, přesv. neutrální, 1 200 zk., poč. 1k4+1  (2k4), poklad F

  • Žhavá aura: Všichni tvorové v okruhu 20 stop utrpí 1k8 zranění za kolo.
  • Imunita proti běžnému zranění: Zranitelní jen magickými útoky.
  • Imunita proti ohni: Nezranitelní ohněm.
  • Nenávidějí mrazivé salamandry: Útočí na ně od pohledu.

Poslední aktualizace [12.08.2022 19:08]